کد خبر: ۹۱۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
تعداد بازدید: ۳۵۹
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از تغییر متعدد قیمت‌های سامانه‌‌های بازرگاه، بازارگام و دامدار کارت و مشکلات این سامانه‌ها در تخصیص نهاده‌های دامی انتقاد کرد.

انتقاد از نحوه تخصیص نهاده و تغییر قیمت‌‌هادر سامانه‌های بازارگاه، بازارگامبه گزارش خبرداغ ، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست امروز ( سه‌شنبه 3 خرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه موضوع تامین نهاده ها و ارائه تسهیلات بانکی و گردش حساب در راستای مدیریت ارز 4200 تومانی با حضور معاونان وزارت جهاد کشاورزی و تولیدکنندگان جوجه و مرغ بحث و بررسی شد. 

وی ادامه داد: قرار بود، بانک کشاورزی با توجه به حذف ارز ترجیحی تسهیلاتی را در اختیار تولیدکنندگان قرار داده و مسیر را سهل الوصول کند و به نوعی بروکراسی اداری و بانکی را حذف کند ضمن اینکه مقرر شد فردا با حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاونان وی و دستگاه‌های متولی از جمله بانک مرکزی، گمرک، معاونت حمل و نقل راهداری و بنادر نشستی برگزار شود.

وی ادامه داد: بحث تامین نهاده‌ها برای تولیدکنندگان یکی از مسایل مهم است و باید تولیدکنندگان جوجه و مرغ بتوانند بدون مشکل نهاده‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند، همچنین موضوع کنترل قیمت‌ها نیز در شرایط کنونی مشکلاتی را ایجاد کرده و هر دقیقه قیمت‌ها تغییر می کند، بحث سامانه‌ها یکی دیگر از مطالب مطروحه در این نشست بود که متاسفانه نتوانسته بخوبی اجرا شود.

عسکری بیان کرد: سامانه‌هایی مانند بازارگاه، بازارگام و دامدار کارت از جمله سامانه‌هایی هستند که مشکلاتی را برای تولیدکنندگان ایجاد کرده است. تولید جوجه یکی دیگر از مسایلی است که دچار مشکل شده و تولیدکنندگان آن در نشست امروز صبح اعلام کردند، برای تامین نهاده ها و فروش آن دچار مشکل شده‌اند و آینده کارشان با توجه به شرایط جدید مشخص نیست.

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: