کد خبر: ۹۱۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۱۴۹
نماینده مجلس با بیان اینکه مردم باید بدانند که یک میلیارد دلاری که از صندوق توسعه ملی برای مقابله با بیماری کرونا با اذن رهبری اختصاص یافت در کجا هزینه شده، گفت: افرادی که واردات واکسن را مشروط به برجام و توافقات می کردند، باید پاسخگو باشند.

دولت روحانی پاسخ دهد یک میلیارد دلار بودجه کرونا را چطور خرج کردبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در نشست علنی امروز چهارشنبه 4 خردادماه مجلس در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس مجلس اظهار داشت: انتخاب شما به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک می گویم؛ رأی هایی که به شما دادند، پیام دارد و آن اینکه در اجلاسیه سوم شأن مجلس یازدهم با توجه به اهدافی که دارد حفظ شود و افرادی که به عنوان کاندیدا ثبت نام کردند اما رأی نیاورند نیز در درون ساختار مجلس هستند و آرزوی توفیق برای آنها نیز داریم.

وی به ماده 22 و 212 آیین نامه داخلی مجلس اشاره کرد و گفت: تحقیق و تفحص یکی از ابزارهای مجلس در جهت صیانت از حقوق ملت ایران است، یک میلیارد دلاری که مقام معظم رهبری برای مدیریت و مقابله با بیماری کرونا و دفاع از سلامت مردم اختصاص دادند، متاسفانه در استان ها گزارشاتی دریافت کردیم که حق بسیاری از افراد از جمله کادر درمان تضییع شده است و بسیاری از مردم ایران در این رابطه شکایت دارند و دولت و وزیر سابق بهداشت و درمان و سازمان برنامه و بودجه در این زمینه خوب عمل نکرده است، لذا از رئیس مجلس درخواست دارم با توجه به اینکه تحقیق و تفحص در این رابطه را ترک کردیم، این موضوع را پس از آغاز به کار اجلاسیه سوم مجدد در اولویت بررسی قرار دهد.

نماینده مردم ساری در مجلس تصریح کرد: مردم باید بدانند که یک میلیارد دلاری که از صندوق توسعه ملی برای مقابله با بیماری کرونا با اذن رهبری اختصاص یافت در کجا هزینه شده است و افرادی که واردات واکسن را مشروط به برجام و توافقات می کردند، باید هم اکنون پاسخگو باشند.

بابایی کارنامی عنوان کرد: نکاتی که در گزارش امروز کمیسیون برنامه، بودجه آمده بدون اغراق است؛ ما نمایندگان باید پاسخگوی مردم باشیم و شأن مجلس نیز بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: معلمان در حوزه انتخابیه درخصوص اجرای طرح رتبه بندی از ما سوال می کنند، این موضوع مصوبه قانونی بوده، اما اظهارنظرهای متفاوتی از اجرای آن شنیده می شود، لذا رئیس جمهور دولت سیزدهم یک بار برای همیشه این موضوع را تعیین تکلیف کرده و شما نیز به عنوان رئیس دستگاه قانونگذاری این موضوع را پیگیری کنید تا این اقدام مجلس یازدهم در جهت احقاق حقوق معلمان که برای اولین بار بعد از انقلاب در حال انجام است، محقق شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: