کد خبر: ۹۱۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
تعداد بازدید: ۲۰۲
​معاون اول رئیس جمهوری گفت: دوستانمان در تعزیرات باید جهادی کار کنند تا این آرامش را به مردم بدهند که ما در بازار حضور داریم و به قیمت‌ها مسلط هستیم.

مخبر: نمی‌توانیم بالا سر هر دکانی آدم بگذاریمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: معاون اول رئیس جمهوری گفت: دوستانمان در تعزیرات باید جهادی کار کنند تا این آرامش را به مردم بدهند که ما در بازار حضور داریم و به قیمت‌ها مسلط هستیم.

 

محمد مخبر در سخنانی با تاکید بر اینکه با متخلفان باید طوری برخورد کرد که تخلف به صرفه نباشد، ادامه داد: باید جریمه بازدارنده باشد. نمی‌توانیم بالا سر هر دکانی و هر فردی یک آدم بگذاریم که این کار را بکند. باید جریمه به شکلی باشد که برای متخلف صرف نکند.

وی افزود: در دوره گذار به کمک مضاعف نیاز داریم. ما این چند هفته را انتظار داریم تعزیرات عادی کار نکنند و دوستانمان جهادی باید کار کنند تا این آرامش را به مردم بدهند که ما در بازار حضور داریم و به قیمت‌ها مسلط هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: