کد خبر: ۹۱۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
تعداد بازدید: ۱۴۲
نماینده دولت در جلسه امروز مجلس با بیان اینکه دولت اصل را بر تقدم لایحه می داند، گفت: دولت لایحه‌ای فنی و جامع و کارشناسی را درباره شفافیت به مجلس تقدیم کرده و امیدواریم هر چه سریعتر به صحن علنی بیاید.

دولت درباره شفافیت لایحه‌ای را به مجلس تقدیم کرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، نماینده دولت در نشست علنی امروز چهارشنبه 28 اردیبهشت مجلس شورای اسلامی در مخالفت با پیشنهاد حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس مبنی بر جزئیات شفافیت در شرکت ها اظهار داشت: طرح شفافیت طرح بسیار مهم و لازم است؛ بحث شفافیت و تعیین مرزهای آن جز فصل مشترک مجلس و دولت و حاکمیت است.

وی افزود: دولت لایحه ای را در این خصوص به مجلس تقدیم کرده است و امیدواریم هر چه سریعتر به صحن علنی بیاید؛ این لایحه بسیار فنی و جامع و کارشناسی است و شاید اشکلاتی هم داشته باشد، دولت اصل را بر تقدم لایحه می داند.

نماینده دولت با اشاره به پیشنهاد سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس گفت: نمایندگان بهتر می دانند ما اذن قانون گذاری در چارچوب قوانین را داریم؛ پیشنهاد آقای سلیمی قابل احترام است اما با آن مخالفیم.

وی مخالفت دولت با این پیشنهاد را بر اساس مغایرت این پیشنهاد با سیاست های کلی نظام قانون گذاری دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: