کد خبر: ۹۱۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
تعداد بازدید: ۷۵۷
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: یارانه حمایتی واریزی مجموع یارانه قبلی و کمک های معیشتی جدید است و از این پس به صورت یکپارچه پرداخت می شود.

جاماندگانِ یارانه ۴۰۰هزار تومانی چه کنند؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: یارانه حمایتی واریزی مجموع یارانه قبلی و کمک های معیشتی جدید است و از این پس به صورت یکپارچه پرداخت می شود.

احسان خاندوزی درباره یارانه ۴۰۰ هزار تومانی:

* (در مورد جا ماندگان یارانه): در ستاد اقتصاد دولت مطرح شد که پایگاه رفاه ایرانیان در وزارت کار آماده شود و یک دهک پردرآمدی یا ۱۰ درصد جامعه که از یارانه کنار گذشته شده‌اند اگر شواهدی ارائه کنند و در صورت داشتن استحقاق می‌توانند جزو یارانه بگیران قرار گیرند و می‌توانند به سایت وزارت رفاه مراجعه کنند.

* حتی میزان واریزی یارانه معیشتی و اینکه از چه زمانی قابل برداشت خواهد بود و به چه ترتیبی امکان اعتراض به حذف یارانه از پایگاه رفاه ایرانیان اعلام خواهد شد و اگر کسانی مستحق تشخیص داده شوند یارانه‌های قبلی برای‌شان جبران می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی.حیدری
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
0
0
باسلام من.ازین.که.دردهکه۴قرارگرفته.ام.اعتراض.دارم.وازشمادرخاص...دارم.لطفلارسیدگی.فرماید.ممنونم.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: