کد خبر: ۹۱۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
تعداد بازدید: ۲۷۳
شرکت نفت ایرانول از شرکت‌های تابعه شستا با رشد 478 درصدی فروش صادراتی خود در فروردین 1401 نسبت به مدت مشابه قبل به فروش صادراتی 3480 میلیارد ریالی دست یافت

رشد 478 درصدی صادرات ایرانول در فروردین 1401به گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، براساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال شرکت ایرانول توانست با افزایش میزان صادرات محصولات خود در فروردین ماه سال ۱۴۰۱، به عدد فروش جمعا به ۳۵۰ میلیارد ریال دست یابد.
براساس این گزارش تولید محصولات ایرانول از جمله روغن پایه، روغن موتور دیزلی، روغن موتور بنزینی، روغن‌های فرآیندی و اسلاک وکس نیز در فرودین سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 23 درصد رشد بیشتر را نشان می دهد و از 37 هزار متر مکعب در سال 1400به تولید 46هزار متر مکعب در سال جدید رسیده است.
همچنین این شرکت با رشد 38 درصدی در فروش داخلی در فروردین توانست به فروش بیش از ۴۵۰ میلیارد ریالی دست یابد.
شایسته ذکر است شرکت نفت ایرانول از شرکت‌های تابعه شستا، یکی از اصلی‌ ترین تولیدکنندگان روانکار در کشور است که علاوه بر تامین بخشی از نیاز داخل، صادرات را نیز در دستور کار خود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: