کد خبر: ۹۱۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
تعداد بازدید: ۵۴۴
طی حکمی از سوی حجت اله برامکی یزدی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پتروشیمی، محمد علی رستمی، سرپرست شرکت پتروشیمی شیمی بافت شد.

محمد علی رستمی سرپرست شیمی بافت شدبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، مراسم معارفه سرپرست شرکت پتروشیمی شیمی بافت با حضور حجت اله برامکی مدیرعامل شرک سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی و معاونین و مدیران این شرکت برگزار و محمدعلی رستمی به عنوان سرپرست شرکت شیمی بافت معرفی شد.
محمدعلی رستمی از مدیران با سابقه و با تجربه در حوزه پتروشیمی بوده که سابقه فعالیت در پتروشیمی مارون و بندر امام را در کارنامه خود دارد.
شایسته ذکر است شرکت پتروشیمی شیمی بافت از شرکت های مهم تابعه هلدینگ سرمایه گذاری پتروشیمی و هلدینگ تاپیکو است که محصول استراتژیک MBTE ماده افزاینده اکتان بنزین و تولید انحصاری متیل اتیل کتون (MEK) که یک حلال مهم صنعتی تجاری است را بر عهده دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: