کد خبر: ۹۱۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۱۱۳۱
شرکت سیمان خاش از شرکت‌های تابعه شستا به عنوان واحد کار نمونه صنعتی کشور در سی و سومین جشنواره ملی امتنان که برای تقدیر از کارگران ، گروه های کار و واحدهای نمونه ملی در سال 1400، همزمان با آغاز هفته کارگر با حضور رئیس جمهور، انتخاب شد.

بسیمان خاش واحد کار نمونه کشور شده گزارش خبرداغ به نقل از  شستا رسانه، این مراسم با حضور رئیس جمهور، وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت و مسئولان انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی کارگران و جمعی از واحدهای نمونه ملی ،کارگران و گروه های کار برتر کشور برگزار شد.
در این مراسم از فرهاد نیکخواه مدیرعامل شرکت سیمان خاش، برای کسب عنوان واحد کار نمونه کشور در بخش صنعت توسط رییس جمهور تقدیر بعمل آمد.
شایسته ذکر است شرکت سیمان خاش، قدیمی ترین کارخانه تولید سیمان در منطقه جنوب شرقی ایران، استان سیستان و بلوچستان است که در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار احداث و از سال ۱۳۷۴ به بهره برداری رسیده است این شرکت با در اختیار داشتن آزمایشگاهای مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و با اخذ تائیدیه رسمی از سازمان‌های استاندارد ملی و بین‌المللی، قادر به تولید انواع سیمان‌های تیپ، ترکیبی و پودر پوزولان طبیعی می‌باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: