کد خبر: ۹۱۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
تعداد بازدید: ۲۱۰
گزارشی درباره دستفروشان مدعی فروش کالاهای مغایر با حجاب در متروی تهران شده است.

دستفروشان مترو کالای ضدحجاب می‌فروشند!به گزارش خبرداغ به نقل از مهر،  در گزارشی درباره دستفروشان مدعی فروش کالاهای مغایر با حجاب در متروی تهران شده است.

در بخشی از گزارش این رسانه اصولگرا اینگونه ادعا شده است:

* مدتی است دستفروشان مترو به راحتی و بدون نظارت، کالاهایی را می‌فروشند که در میان‌شان محصولاتی به چشم می‌خورند که متناقض با حجاب هستند!

* اگر مسافر روزانه مترو باشید، حداقل چند ایستگاه، متوجه می‌شوید که دست فروشان مترو به قدری پیشرفت کرده‌اند و محصولاتی را به فروش می‌رسانند که هم قدم با مد روز جامعه هستند و حتی چند قدم جلوتر از مد روز، تا جایی که برخی از این کالاها به دلیل آنکه با قیمت‌های نازل به فروش می‌رسد، می‌توانند عامل ترویج بسیاری از مدهای نامناسب باشند و پرواضح تر مطرح کنیم، همان مدهایی که اگر جلوی گشت ارشاد پوشیده شود، حتماً مهمان حداقل یک روزه نیروی انتظامی خواهند بود.

* طی چند هفته اخیر سر و کله فروش روسری‌های کوتاه یا به اصطلاح روسری‌های ایتالیایی در مترو باز شد، آن هم با قیمت ۳۰ هزار تومان، قیمتی که در کم‌ترین حالت ممکن چنین روسری را با این قیمت به شما نمی‌دهند. طرفداران این روسری‌ها به شدت بسیارند تا جایی که فروشنده‌ای عنوان می‌کرد بیشترین فروش را طی روز داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: