کد خبر: ۹۱۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
تعداد بازدید: ۶۴۷
قیمت خودرو در بازار کشور به صورت لحظه‌ای در حال افزایش است. چه عاملی باعث گرانی خودرو شد؟ این افزایش قیمت تا چه زمانی ادامه دارد؟

پژوپارس ۴۵۰ میلیون تومان شد/ پیش‌بینی جالب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران از قیمت خودروبه گزارش خبرداغ به نقل از تجارت‌نیوز : قیمت خودرو در بازار کشور به صورت لحظه‌ای در حال افزایش است. چه عاملی باعث گرانی خودرو شد؟ این افزایش قیمت تا چه زمانی ادامه دارد؟

قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت دیوار با تغیراتی همراه است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ با دو میلیون تومان افزایش قیمت به نرخ ۱۹۹ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز دو میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش داشت و به نرخ ۱۶۶ میلیون تومان رسید.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ نسبت به روز گذشته پنج میلیون تومان افزایش داشت. این خودرو هم‌اکنون در قیمت ۴۸۰ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی با چهار میلیون افزایش قیمت به ۳۶۴ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۶ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو با پنج میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته به قیمت ۲۸۳ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج به ۳۳۵ میلیون تومان رسید.

خودرو پژوپارس اتوماتیک نیز به ۴۵۰ میلیون تومان رسید.

اما خودروی تارا اتوماتیک به قیمت ۵۵۲ میلیون تومان رسید.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران گفت: به دلیل متعادل نبودن عرضه و تقاضا در بازار خودروی کشور قیمت‌ها روندی افزایشی داشت.

او افزود: میزان تولید خودروی مورد نیاز یک میلیون و ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار دستگاه است. اما میزان تولید به عدد ۸۰۰ هزار دستگاه در سال می‌رسد. یعنی میزان تولید ۳۵ تا ۴۰ درصد کمتر از نیاز بازار است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران توضیح داد: فاصله قیمتی موجود در بازار به دلیل عرضه کم خودرو به بازار اتفاق افتاد. تا زمانی که میزان تولید خودرو و عرضه آن به این شکل باشد، قیمت خودرو روند افزایشی خود را حفظ می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
0
0
مملکت خرکی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: