اعضای جدید هیات مدیره تاپیکو منصوب شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، این جلسه روز دوشنبه مورخ ۹ اسفندماه ۱۴۰۰ و با حضور مصطفی‌زه‌تابیان عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل شستا، معبود عباس‌زاده معاون راهبری هلدینگ‌ها و مسعود رحمتی بازرس ویژه مدیرعامل شستا و اعضای هیات مدیره تاپیکو برگزار شد در احکامی جداگانه علی سیفیان و احمد رکن‌آبادی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره تاپیکو منصوب شدند.

بر اساس این گزارش مصطفی زه‌تابیان قائم مقام مدیرعامل شستا در این نشست با اشاره به سیاست‌های کلان شستا در تکمیل زنجیره ارزش با هدف کاهش خام فروشی اظهار داشت:

راهبرد اصلی در تاپیکو باید ارائه خوراک ترکیبی به طرح‌ها و ایجاد تنوع در تامین خوراک پتروشیمی‌ها در راستای تکمیل سبد محصولات تولیدی باشد.

قائم مقام مدیرعامل شستا با تاکید براینکه باید همواره تحولات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در جهان را رصد کنیم افزود:

جز توسعه هوشمند و پایدار در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی راهی نداریم و باید با نگاهی هوشمندانه و پویا حرکت کنیم.

وی افزود: شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها می توانند نقشی مهم را در روند توسعه صنایع پتروشیمی ایفا کنند شرکت های تابعه تاپبکو می‌توانند با استفغاده از ظرفیت آن‌ها بسیاری از نیازهای صنعت را تامین کنند.

شایسته ذکر است در پایان جلسه، احکام انتصاب آقایان علی سیفیان و‌ احمد رکن‌آبادی اعضای جدید هیات مدیره این شرکت به ایشان اهدا و از زحمات علیرضا علی‌لو عضو سابق هیات مدیره این هلدینگ تقدیر به عمل آمد.