کد خبر: ۹۱۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
تعداد بازدید: ۴۵۷
نائب قهرمان کشتی فرنگی جهان گفت: در حال حاضر سخت مشغول تمریناتم هستم و در قم تمریناتم را بصورت منظم و مدام انجام می‌دهم و تمام تمرکزم معطوف به کشتی گرفتن در جام تختی است.

رضایی: هر دوره که محمد بنا حضور داشته شاهد نتایج خوبی بودیم/ دکتر دبیر قول استخدام‌مان از شهرداری قم را گرفته‌استبه گزارش خبرداغ ، محمدجواد رضایی نایب قهرمان کشتی فرنگی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره آمادگی‌اش برای مسابقات جام تختی اظهار کرد: در حال حاضر سخت مشغول تمریناتم هستم و در قم تمریناتم را بصورت منظم و مدام انجام می‌دهم و تمام تمرکزم معطوف به کشتی گرفتن در جام تختی است. همانطور که می‌دانید رقابت‌های جام تختی همیشه سخت و حساس بوده امسال و این دوره از مسابقات هم مانند همیشه قطعا شاهد حضور جمعی از کشتی‌گیران مدعی هستیم و امیدوارم در آخر شایسته ترین ها انتخاب شوند. 

ملی پوش کشتی فرنگی کشورمان در ادامه صحبت‌هایش با شاره به آسیب دیده‌اش حین مسابقات امید‌های جهانی صربستان گفت: من در مسابقات جهانی آسیب دیدم و با همان شرایط ادامه دادم شاید اگر اوضاع بهتری داشتم مدال طلا را کسب می‌کردم اما در کل از نتیجه راضی هستم. بعد از بازگشت از مسابقات جهانی بلافاصله آماده کشتی گرفتن در لیگ شدم و طبق قراردادم باید آماده می‌شدم اما به علت مصدومیت خیلی موفق نبودم.

او درباره چرخه انتخابی و مسابقات جام تختی به میزبانی اهواز بیان کرد: باید بگویم از همه‌ی حریفانم شناخت کامل دارم و قبلا با آنها کشتی گرفته‌ام. همه‌ی کسانی که مدعی دو بنده تیم ملی هستند در این مسابقات شرکت می‌کنند  سطح خوبی دارد. تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتم امیدوارم همانطور که می‌خواهم نتیجه پیش برود.

نائب قهرمان کشتی فرنگی جهان در خصوص کار با محمد بنا عنوان کرد: کارنامه محمد بنا گواه همه چیز است. فکر نمی‌کنم نیاز به تعریف داشته باشند فقط می‌توام بگویم ایشان بزرگ کشتی فرنگی‌اند و هر دوره که شاهد حضورشان در تیم ملی بودیم تفاوت زیادی از لحاظ عملکرد با دوره‌‎ی بدون حضور ایشان بوده و من هم خوشحالم یکی از شاگردان آقای بنا هستم.

156345078

رضایی با اشاره به آسیب دیده‌اش تصریح کرد: در دور دوم کشتی تورنمنت بین المللی صربستان بود که ضربه حریف اوکراینی بود که به صورتم اصابت کرد و گونه‌ام شکاف برداشت و کمی اذیت شدم دور بعدی کشتی‌ام با حریف روس بود که به بخیه کشانده شد اما من ادامه دادم و خداراشکر تمام تلاشم را کردم و بر عملکردم تاثیری نگذاشت.

ملی پوش کشتی فرنگی با اشاره حمایت فدراسیون کشتی گفت: باید تشکر ویژه داشته باشم از دکتر دبیر که مدتی پیش به قم آمدند و با شهردار قم جلسه‌ای برگذار کردند درخصوص استخدام کشتی‌گیران قمی در شهرداری که اتفاق خیلی مثبتی است و فکر نمی‌کنم حمایت بهتری وجود داشته باشد چراکه دغدغه مالی و عدم منبع مالی یک ورزشکار را تحت فشار می‌گذارد که به لطف خدا و حمایت فدراسیون این مشکلات بزودی حل خواهد شد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: