کد خبر: ۹۰۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۲۳۹
۳ مدال آور رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان جهان، سهمیه حضور در جام تختی را دریافت کردند.

۳مدال آور کشتی نوجوانان، سهمیه گرفتندبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون کشتی، 3 مدال آور رقابت‌های جهانی نوجوانان در مجارستان، سهمیه حضور در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی را دریافت کردند.

علی محمدی، مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی با تأیید این خبر گفت: با پیشنهاد محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به جهت تشویق آینده سازان کشتی فرنگی کشور، تأیید بنده و موافقت فدراسیون کشتی، مصطفی رضایی از مازندران در وزن 60 کیلوگرم، علیرضا عبدولی از خوزستان در وزن 72 کیلوگرم و علی جلالی عبدالوند در وزن 97 کیلوگرم با توجه به کسب مدال در رقابت‌های جهانی مجارستان در سال 2021، مجوز حضور در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی که روزهای 4 تا 6 اسفندماه در خوزستان برگزار می‌شود را دریافت کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: