کد خبر: ۹۰۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
تعداد بازدید: ۳۷۵
ملی‌پوش کشتی آزاد گفت: حسن آقا گل سرسبد است و من در وزنی کشتی می‌گیرم که ایشان هم حضور دارند. یکم پیش بینی کردن سخت است. تمام تلاشم را می‌کنم که یا بازی های آسیایی و یا جهانی بتوانم شرکت کنم و در جام تختی نفر اول شوم.

غلامی: در وزن حسن یزدانی کشتی می‌گیرم و کار کمی دشوار است/ مستاجریم و شغلی ندارم/ آقای درستکار یک مربی کار بلد استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، ملی‌پوش کشتی آزاد گفت: حسن آقا گل سرسبد است و من در وزنی کشتی می‌گیرم که ایشان هم حضور دارند. یکم پیش بینی کردن سخت است. تمام تلاشم را می‌کنم که یا بازی های آسیایی و یا جهانی بتوانم شرکت کنم و در جام تختی نفر اول شوم.

سجاد غلامی نایب قهرمان کشتی آزاد جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایطش بعد از مسابقات جهانی اظهار کرد: بعد از مسابقات جهانی درگیر انفولانزا شدم و شرایط برای تمریناتم کمی دشوار شد. البته باید بگویم روز مسابقه فینال مسابقات جهانی صربستان هم درگیر آنفولانزا بودم و به همین علت طلای مسابقاتم به رنگ نقره درآمد. می‌توانستم قهرمان شوم اما مریضی مانع شد.

ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان در ادامه افزود: بعد از این رقابت‌ها و بازگشت به ایران حدود  کیلو کاهش وزن داشتم که بلافاصله وارد اردوی ارتش ها شدم و باتوجه به ادامه روند بهبودی و عدم درمان کامل با کادر فنی صحبت کردم که وارد تشک مبارزه نشوم که خدا راشکر همراهی‌ام کردند. بعد از این رقابت‌ها در لیگ کشتی گرفتم و بدون استراحت کافی و عدم ریکاوری وارد این دور ه شده بودم که وارد مسابقات کشوری شدم. یکسری مسائل در مسابقات کشوری داشتم چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ جسمانی آمادگی خوبی نداشتم.

غلامی ادامه  داد: پس از این رقابت‌ها یک هفته استراحت داشتم و کم کم امادگی‌ام را دارم بالا می‌برم و برای مسابقات بعدی‌مان که جام تختی است و درحال حاظر مهمترین میدان برایم محسوب می‌شود آماده می‌شوم تا به یاری خدا بتوانم سربلند بیرون بیایم.

 

او درباره آنالیز حریفانش در مسابقات جام تختی بیان کرد: این مسابقات به دلیل اینکه مرحله آخر انتخابی تیم ملی محسوب می‌شود سطح خیلی بالایی دارد. من یک برنامه ریزی کرده‌ام به کمک مربی‌ام و تمرینات استقامتی را یکی دو ماه انجام می‌دهم بعد از آن نزدیک به مسابقه تمرینات سرعتی را هم اضافه می‌کنم. امیدورم با آمادگی بالای راهی این مسابقات شوم چراکه هم مسابقات آسیایی هست و هم مسابقات جهانی و با فاصله خیلی کم این مسابقات برگزار می‌شوند و دو تیم باید اعزام شوند.

 

آزاد کار کشورمان با اشاره به حضور حسن یزدانی که هم وزنش است افزود: حسن آقا گل سرسبد است و من در وزنی کشتی می‌گیرم که ایشان هم حضور دارند. یکم پیش بینی کردن سخت است. تمام تلاشم را می‌کنم که یا بازی های آسیایی و یا جهانی بتوانم شرکت کنم و در جام تختی نفر اول شوم. اگر حال روحی‌ام خوب باشد قطعا نتیجه می‌گیرم اما هرکسی بیشتر تلاش کند مطمئنا نتیجه بهتری کسب می‌کند.

او درباره تجربه کار با پژمان درستکار افزود: حدود 4الی5 اردو با آقا پژمان کار کردم اما از نتایج مشخص است که ایشان یک مربی کار بلد است و کادر فنی هم تمام تلاششان را می‌کنند تا تیم نتایج درخشانی کسب کند. آقا محسن کاوه همیشه کنار تیم هستند و تجربیاتش را به تیم منتقل می‌کند. 

 

نائب قهرمان کشتی آزاد با اشاره به حمایت های مالی افزود: واقعیتش این است بعد از آمدن از مسابقات جهانی هنوز خبری نیست و اینکه فقط هیئت کشتی یک مبلغی را بدهد اما کامل پرداخت نکرده‌اند با اینکه مبلغ جزئی است. خود فدراسیون هنوز کاری انجام نداده است اما طی برنامه‌های اعلام شده از سوی فدراسیون کشتی قرار است از مدال آوران تجلیل کنند. امیدوارم مسئولین کرج هم کمی بفکر باشند خیلی به من وعده کار دادند اما خبری نشد. من با مادرم زندگی می‌کنم و مستاجریم. دغدغه مالی تمام تمرکزم را گرفته نمی‌دانم برای آینده‌ام باید کار کنم یا ورزش! کاش حمایت کنند تا بتوانم تمرکزم را به ورزشم معطوف کنم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: