کد خبر: ۹۱۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۴۷۳
میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران، روز جمعه ۲۲ بهمن و همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعطیل است.

میادین میوه و تره‌بار تهران ۲۲ بهمن تعطیل استبه گزارش خبرداغ به نفل از ایرنا: میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران، روز جمعه ۲۲ بهمن و همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعطیل است.

سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن سالگرد حماسه بزرگ یوم الله ۲۲ بهمن اعلام کرد: ۲۶۱ میدان و بازار میوه و تره‌بار زیرمجموعه این سازمان، روز جمعه ۲۲ بهمن تعطیل است و شهروندان می‌توانند فردا (پنج‌شنبه ۲۱ بهمن) از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹، ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود را از میادین و بازارهای میوه و تره بار تهیه کنند.

سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از عموم شهروندان درخواست کرده با توجه به شیوع او میکرون، به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران، هنگام مراجعه به این مراکز، ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش، تا جای ممکن فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند.

به گزارش بیش از ۲۶۰ میدان و بازار میوه و تره بار در مناطق ۲۲ گانه تهران فعال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: