کد خبر: ۹۰۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
تعداد بازدید: ۲۶۴
نائب قهرمان کشتی فرنگی جهان گفت: طی این دوسالی که با محمد بنا کار کرده‌ام فکر می‌کنم ایشان جزو بهترین مربیان ایران هستند و خوشحالم کنارشان کار کرده‌ام.

دادمرز: محمد بنا یکی از بهترین مربیان فرنگی است/ امیدوارم با قهرمانی در جام تختی نماینده شایسته‌ای برای رقابت‌های سال آینده ایران باشمبه گزارش خبرداغ ، پویا دادمرز نائب قهرمان کشتی فرنگی کشورمان در گفت‌وگو با  ایلنا، با اشاره به تمریناتش پس از مسابقات جهانی اظهار کرد: پس از مسابقات جهانی صربستان خداراشکر آمادگی مطلوبی داشتم و تمریناتم را به زودی آغاز کردم. در حال حاظر مشغول تمرینات هستم برای آخرین دور انتخابی تیم لی کشتی فرنگی که با اعلام فدراسیون کشتی ایران به میزبانی اهواز برگزار می‌شود. 

دادمرز ادامه داد: همانطور که می‌دانید مسابقات جام تختی از سطح خوب و بسیار بالایی برخوردار است و تمام مدعیان این وزن حضور دارند. 7 نفر معاف هستند کسانی که قهرمانی المپیک و جهانی را کسب کرده‌اند و طبق قوانین فدراسیون من هم باید در این چرخه و رقابت‌ها شرکت کنم و به لطف خدا و کمک مربیان سازنده‌ام تمرینات خیلی خوبی‌ را تاکنون پشت سر گذاشته‌ام و برای این رقابت‌ها به آمادگی بالایی رفته رفته دست پیدا می‌کنم. امیدوارم بتوانم به خوبی مسابقه دهم و با کسب عنوان قهرمانی نماینده‌ شایسته‌ای برای رقابت‌های آسیایی و جهانی سال آینده از طرف ایران باشم.

ملی‌پوش وزن 55کیلوگرم کشتی فرنگی ایران افزود: در وزن 55 کیلوگرم  و 3 وزن دیگر انتخابی‌شان در جام تختی است. آقای بنا قبل از اعزام به مسابقات امیدهای جهان گفته بود هر کشتی‌گیری که نفر اول امیدهای جهان شد کنار می‌رود و در انتخابی جام تختی شرکت نخواهد کرد که متاسفانه من نفر دوم شدم و باید در این چرخه طبق قوانین مسابقه بدهم. 

پویا دادمرز با اشاره به عقد قراردادش در لیگ برتر کشتی بعد از رقابت‌های امیدهای تصریح کرد: پس از بازگشت از رقابت‌های امیدهای جهان صربستان با تیم فولاد آمل ذوب قرار داد بسته بودم و با توجه به شرایط مریضی‌ام 3 هفته در تمرینات شرکت نکردم. با توجه به شرایط مریضی‌ام با کل لباسهایم روی باسکول که می رفتم زیر وزن قانونی بودم و به همین علت در رقابت‌های لیگ نتوانستم شرکت کنم. با آقای قاسم رضایی‌ مربیمان تماس گرفتم و بعد از مطرح کردن شرایطم قراردادم را فسخ کردم و در لیگ کشتی نگرفتم. خداراشاکرم که الان خیلی خوب پیش رفته‌ام و پس از گذشت یک ماه و طی کردن تمرینات هوازی به آمادگی 70 درصد برای مسابقات جام تختی رسیده‌ام. فکرمی‌کنم برای مسابقات به آمادگی خیلی بیشتری خواهم رسید.

 

نائب قهرمان کشتی فرنگی در واکنش به اعزام دو گروه برای مسابقات آسیایی و جهانی سال آینده بیان کرد: متاسفانه سال گذشته نتوانستم به مسابقات بزرگسالان جهان اعزام شوم اما مسابقات آسیایی را رفتم و سجاد عباسپور حریفم بود. امسال ایشان در یک وزن بالاتر آمده و یکی از رقیبنانم کمتر شده اما من هیچکدام را دست کم نمی‌گیرم. در سبک وزن هرسال یک نفر قطعا حضور دارد. در وزن ما به دلیل اینکه وزن المپیکی نیست کشتی‌گیران زیادی شرکت خواهند کرد و رقابت سخت تر خواهد بود. من با همه کشتی گرفته‌ام و آنها را شکست داده‌ام اما دست کم نخواهم گرفت و سخت تمرین و آنالیز می‌کنم.

 

دادمرز درباره  تجربه کار با محمد بنا گفت: کادر خیلی قوی دارند و کار با ایشان بسیار متفاوت است. ایشان مربی است که تیم را جمع می‌کند و خیلی با انگیزه و هوشمند عمل می‌کنند و بهتر است بگویم هر روز با انرژی تر از روز قبل در تمرینات شرکت می‌کنند. در تمرینات صبحگاهی ایشان اول از همه بیدار می‌شوند و همه بچه‌ها را همراهی می‌کنند این موضوع مهم است که مربی که به نظم و انظباط تیمی تاکید دارد خودش از همه منظم تر و با انگیزه باشد که طی این دوسالی که با ایشان کار کردم فکر می‌کنم آقای بنا جز بهترین مربیان ایران هستند و خوشحالم کنارشان کار کرده‌ام. 

923005

او درپایان صحبت‌هایش خاطر نشان کرد:  از آقای بنا، لقمان رضایی و آقای علیزاده و همه کسانی که کنارم هستند و برایم زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. امیدوارم با قهرمانی در جام تختی بتوانم در میادین بین‌المللی و سایر تورنمنت ها پرچم ایران عزیزمان را بالا ببرم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: