کد خبر: ۹۰۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
تعداد بازدید: ۲۰۱
آیین رونمایی از چهار محصول جدید و دو نوع بسته بندی در کارخانه اراک نفت پاسارگاد برگزار شد.

رونمایی از چهار محصول جدید در نفت پاسارگادبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه ، در راستای سیاست ایجاد ارزش افزوده و فروش محصول به صورت بسته‌بندی، خط تولید جامبو و بشکه پرکنی کارخانه قیرسازی اراک شرکت نفت پاسارگاد با حضور مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره این شرکت افتتاح شد.
حسین نیکخواه ابیانه، مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد در این آیین رونمایی این محصولات گفت: سیاست‌گذاری کلان کشور در حوزه مشتقات نفتی حرکت به سمت ایجاد ارزش افزوده بیشتر و جلوگیری از فله فروشی و خام فروشی است. در همین راستا سبد محصول شرکت نفت پاسارگاد در اراک با چهار محصول جدید، متنوع‌تر از گذشته شده است . همچنین با راه‌اندازی خط جامبو پرکنی و بشکه پرکنی در این کارخانه حرکت کلان شتاب بیشتری می‌گیرد.
به نقل از روابط عمومی شرکت نفت پاسارگاد،حسین نیکخواه با اشاره به افزایش سهم بازار نفت پاسارگاد در سال جاری، بیان داشت: وظیفه ما در قبال سهامداران و بازنشستگان کشور که مالکان اصلی شرکت هستند این است که تمام همت خود را معطوف به ایجاد سود بیشتر کنیم تا بیشترین منفعت نصیب خانواده بزرگ تامین اجتماعی شود.
وی افزود: طی روزهای آینده از چند پروژه‌ که توسط متخصصین این شرکت عملیاتی شده، رونمایی خواهد شد تا قطار نفت پاسارگاد در ریل‌ توسعه و پیشرفت با سرعت بیشتری حرکت کند.
مدیر عامل شرکت نفت پاسارگاد اظهار داشت: امروز در هر شش کارخانه نفت پاسارگاد ظرفیت مظروف‌سازی قیر وجود دارد و افزایش حجم ذخیره‌سازی این شرکت در آبادان، بندرعباس و تبریز با ساخت مخازن جدید در حال اجراست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: