کد خبر: ۹۰۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۲۸۳
رکورد بی سابقه تولید ماهیانه انواع آجرهای نسوز به تعداد ۳هزار و ۸۰۰تن و تولید ۵هزار و ۵۰تن آجر و مواد ویژه در شرکت فرآورده ای نسوز ایران از شرکت‌های تابعه شستا به ثبت رسید.

تولید آجرنسوز رکورد شکستبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، شرکت فرآورده های نسوز ایران موفق شد با رشد 13.5 درصدی در میزان تولید به رکورد بی سابقه 5هزار و 50 تن دست یابد.
براساس این گزارش، فرآورده‌های نسوز ضمن ثبت رکورد فروش ماهیانه، توانست به فروش 43 هزار و 540 تن به ارزش 680,6 میلیارد ریال در 10 ماهه ابتدای 1400 دست یابد که این رکورد در ادوار فعالیت شرکت بی‌سابقه است.
شایسته ذکر است اين شركت يكي از واحد هاي استثنايي در صنعت نسوز كشور می‌باشد به قسمي كه با انواع فرآورده هاي خود ، نياز اكثر صنايع به ديرگدازها را تامين مي نمايد . تنوع محصولات آن بیش از 300 نوع بوده و محصولات شکل دار (آجر ها) نیز با تنوع بیش از 1300 قالب تولید می شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: