کد خبر: ۹۰۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۴۰۵
الریان در غیاب مدافع ایرانی خود نتیجه را مقابل ام‌صلال واگذار کرد.

شجاع نبود، الریان شکست خوردبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: در بازی ماقبل پایانی هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الریان که برخلاف تمام مسابقات این فصل شجاع خلیل‌زاده را در اختیار نداشت، از ساعت ۱۸:۵۰ امشب(به وقت ایران) در استادیوم ثانی بن جاسم مقابل ام‌صلال رده ششمی قرار گرفت.

ام‌صلال در نیمه اول به برتری ۲ بر یک رسید، اما در نیمه دوم سهم هر دو تیم یک گل بود تا در نهایت یاران شجاع خلیل‌زاده در یک مسابقه پُر گل بازنده زمین را ترک کنند و نتوانند برخلاف هفته گذشته به پیروزی دست پیدا کنند.

تیم فوتبال الریان که پس از سه شکست متوالی در دیدار هفته گذشته لیگ ستارگان قطر به برتری دست یافته بود، امشب با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل ام‌صلال مغلوب شد تا ۱۲ امتیازی بماند و در رتبه هشتم جدول قرار بگیرد.

شجاع خلیل‌زاده، مدافع ایرانی الریان که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر حضور ثابت و همیشگی در ۱۱ مسابقه تیمش داشته، امشب به دلیل ابتلا به کرونا در فهرست دیدار با ام‌صلال نبود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: