کد خبر: ۹۰۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
تعداد بازدید: ۲۳۷
رئیس مجلس گفت: تقاضا دارم درخواست تحقیق و تفحص‌ها و هم در دوران بررسی و همچنین ارسال به مراکز قضایی اهتمام لازم صورت گیرد و موضوع تا نتیجه نهایی پیگیری شود.

قالیباف: در پیگیری تحقیق و تفحص ها، نمایندگان مجلس اهتمام لازم را داشته باشندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه شنبه( 14 دی ماه) در روند تصویب تحقیق و تفحص از شرکت آب و فاضلاب کشور، اظهار داشت: بدون شک تحقیق و تفحص یک ابزار مهم نظارتی مجلس شورای اسلامی است، اما اکنون انجام تحقیق و تفحص بر این موضوعات استوار است که در چه زمانی و در چه مجموعه ای و با چه نیتی انجام شود مهم است.

وی ادامه داد: بنده یک بررسی از دوره‌های گذشته و بخش هایی که اکنون تقاضای تحقیق و تفحص شده است انجام داده ام که متاسفانه این جهت گیری ها در نتیجه نهایی آثار تحقیق و تفحص در اصلاح امور بسیار ضعیف بوده است که این از ضعف های مجلس است زیرا این ابزار مهمترین ابزار نظارتی مجلس شورای اسلامی است.

رئیس مجلس گفت:  تقاضا دارم در درخواست تحقیق و تفحص و هم در دوران بررسی و همچنین ارسال به مراکز قضایی اهتمام لازمی صورت گیرد و تا نتیجه نهایی پیگیر شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: