کد خبر: ۹۰۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۲۴۰
محمدباقر قالییباف رییس مجلس درباره ارز ترجیحی گفت: دولت بعد از ۳، ۴ ماه بررسی هم یک لایحه دوفوریتی به مجلس داد و توقع داشت که ظرف ۴۸ ساعت تصمیم بگیریم، اما مجلس برای امر به این مهمی تصمیم عجولانه ۴۸ ساعته نخواهد گرفت.

قالیباف: دولت پس از ۳، ۴ ماه بررسی، توقع داشت مجلس ۴۸ ساعته لایحه درمورد ارز ترجیحی تصمیم گیری کندبه گزارش خبرداغ ، محمدباقر قالییباف رییس مجلس درباره ارز ترجیحی گفت: در بودجه ۱۴۰۰ هشت میلیارد دلار برای ارز ترجیحی پیش بینی شده بود و همان جا به دولت اختیار داده شده بود که در سیاست‌های جبرانی خود یارانه و کمک معیشیتی را مستقیم به مردم بدهد

او ادامه داد:، اما چون دولت تازه کار را شروع کرده بود سه ماه زمان برد. بعد از ۳، ۴ ماه بررسی هم یک لایحه دوفوریتی به مجلس داد و توقع داشت که ظرف ۴۸ ساعت تصمیم بگیریم، اما مجلس برای امر به این مهمی تصمیم عجولانه ۴۸ ساعته نخواهد گرفت.

او تاکید کرد که مجلس به فوریت رای نداد، اما موضوع در کمیسیون در حال بررسی است.

قالیباف گفت: اگر بحث این بود، دولت بهتر بود اصلاحیه بودجه می‌داد که این اصلاحیه داده نشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: