کد خبر: ۹۰۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
تعداد بازدید: ۲۶۱
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا کنترل و تقویت نظارت بر بازار زحمت کمتری از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی خواهد داشت.

حذف ارز دولتی تبعات سنگینی به دنبال داردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا کنترل و تقویت نظارت بر بازار زحمت کمتری از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی خواهد داشت.

مجتبی ذوالنور در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: گرانی خودرو کمر مردم را شکسته است و بر روی همه چیز تاثیر می‌گذارد باید هر چه سریعتر فکری به حال مافیای خودروسازی داخلی کرد و تدبیر برای کنترل بازار خودرو اتخاذ کنیم.
 
وی در ادامه اظهار کرد: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی واقعا تبعات سنگینی برای مردم به دنبال دارد. ما باید عرضه خود را در نظارت بر روی توزیع نهادهای دامی و کنترل بازار انجام دهیم.  قطعا زحمت این کار کمتر از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی خواهد بود.
 
نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: جامعه کشش و تحمل تبعات حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را ندارد انتظار می رود هیات رئیسه در تعامل با دولت این موضوع را به صورت جدی دنبال کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: