کد خبر: ۹۰۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
تعداد بازدید: ۲۸۷
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم کمک دولت به روستاهای پراکنده‌ای که به دلیل نداشتن کد روستایی از دریافت خدمات محروم هستند، گفت:‌ گناه این قشر مظلوم چیست که فریادشان به جایی نمی‌رسد؟

دولت به فریاد روستاهای فاقد کد روستایی برسدبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، سیدمحمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی به دولت، خواستار صدور کد روستایی برای آبادی‌های پراکنده در سطح کشور شد و اظهار داشت: آبادی‌های پراکنده‌ای در سطح کشور در مناطق محروم هستند که کد روستایی برای آنها صادر نشده و ساکنان آنها سال‌هاست منتظر هستند که مسؤولان کد روستایی برایشان صادر کنند تا بتوانند از خدمات آب و برق و راه و طرح‌های هادی استفاده کنند.

وی افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان ارائه این خدمات را منوط به داشتن کد روستایی کرده‌اند و این آبادی‌های پراکنده به مشکل برخورده‌اند.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان‌شمالی در مجلس تصریح کرد: گناه این قشر مظلوم چیست که فریادشان به جایی نمی‌رسد؟ چرا که این پروسه از بخشداری‌ها شروع می‌شود و تا وزارت کشور و هیأت دولت ادامه می‌یابد و بسیار طولانی است.

پاکمهر خاطرنشان کرد: مردمان این روستاها تولیدکننده هستند و بعضا 30 تا 50 خانوار در این روستاها زندگی می‌کنند و نیازمند حمایت دولت هستند.

وی در پایان با اشاره به قیمت بالای لاستیک و روغن خودروهای سنگین، خواستار کمک دولت به رانندگان این خودروها در شرایط جنگ اقتصادی شد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: