کد خبر: ۹۰۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
تعداد بازدید: ۲۲۶
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: دولت سیزدهم در حوزه‌های عمرانی استان خوزستان هنوز برنامه‌ مشخصی اعلام نکرده که بتوان آنها را به نیابت از مردم خوزستان تا آخرین لحظه دنبال کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در نشست علنی امروز (یکشنبه، 5 دی ماه) مجلس در تذکر شفاهی اظهار داشت: بروز حادثه و فوت 10 نفر از جوانان شریف استان خوزستان را که در پی کسب روزی حلال بودند را به هم استانی‌های خود تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: از 18 هزار و 500 کیلومتر راه‌های اصلی خوزستان فقط هزار و 49 کیلومتر معادل 5.7 درصد راه دوطرفه و بزرگراه و همچنین کمتر از 135 کیلومتر آزادراه در استان وجود داشته باشد، شاهد بروز چنین حوادثی هستیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: استان خوزستان دارای بنادر متعدد و مرزهای طولانی با کشور عراق است که مسئله مواصلاتی ترانزیت کالا و تردد زائران اربعین را تحت پوشش قرار می‌دهد. منتظر اقدام عملی مسئولان مربوطه برای رفع مشکلات هستیم. دولت سیزدهم در حوزه‌های عمرانی استان خوزستان هنوز برنامه‌ مشخصی اعلام نکرده که بتوان آنها را به نیابت از مردم خوزستان تا آخرین لحظه دنبال کرد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: