کد خبر: ۹۲۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
تعداد بازدید: ۱۴۵
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که سگ گردانی مردم را اذیت می کند، قوه قضائیه و دستگاه های ذیربط به حقوق عامه ورود جدی داشته و برخورد کنند.

ذولنور: بی حجابی برای مردم آزاردهنده است؛ نباید دست های بیگانه را نادیده گرفت / سگ‌گردانی مردم را اذیت می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که سگ گردانی مردم را اذیت می کند، قوه قضائیه و دستگاه های ذیربط به حقوق عامه ورود جدی داشته و برخورد کنند

 حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکر شفاهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، گفت: رهبر انقلاب روز گذشته تاکید کردند قوه قضائیه به حقوق عمومی به صورت جدی بپردازد.

وی اضافه کرد: امروز مقوله بی حجابی برای مردم آزاردهنده است البته این موضوع گاهی ریشه در جهل به احکام و معارف دارد و گاهی نیز غفلت و ناآگاهی و بی توجهی محسوب می شود ولی نباید دست های بیگانه را نادیده گرفت.

این نماینده محلس در پایان گفت: سگ گردانی مردم را اذیت می کند، قوه قضائیه و دستگاه های ذیربط به حقوق عامه ورود جدی داشته و برخورد کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: