کد خبر: ۹۰۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
تعداد بازدید: ۲۸۱
دانشگاه فرهنگیان، با صدور اطلاعیه از موفقیت ۳۵ هزار و ۲۷۵ نفر در آزمون جامع مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش و مهارت آموزان ماده ۲۸ روز ۱۹ آذر ماه خبر داد. اسامی این افراد به مرکز منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش ارسال شد.

بیش از ۳۵ هزار معلم جدید، حکم استخدام می‌گیرندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : پس از برگزار شدن آزمون جامع سری سوم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش و همچنین مهارت آموزان ماده ۲۸ ورودی سال ۹۹ و جاماندگان سال های قبل توسط مرکز سنجش صلاحیت های حرفه‌ای منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان، مجموع کل قبول شدگان این آزمون به رقم ۳۵ هزار و ۲۷۵ نفر رسید.

 

بر اساس این گزارش، از این مجموع تعداد ۱۷ هزار و ۳۹۶ نفر مهارت آموز ماده ۲۸، تعداد ۱۶ هزار و ۲۲۱ نفر مشمول قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش و جاماندگان هر دو سری نیز یک هزار و ۶۵۸ نفر بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بر این اساس، اسامی و مشخصات قبول شدگان آزمون جامع دانشگاه فرهنگیان، به منظور شروع فرآیند تبدیل وضعیت و صدور احکام مرتبط روز دوشنبه ۲۹ آذر به مرکز منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش ارسال شد.

شایان ذکر است؛ علاقه مندان می توانند با ورود به سامانه آزمون های الکترونیکی دانشگاه به نشانی:

azmoon.cfu.ac.ir نتایج را دریافت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: