کد خبر: ۸۵۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
تعداد بازدید: ۴۳۸
براساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی در سراسر کشور از امروز به مدت یک ماه به صورت داوطلبانه با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی باز می‌شوند.

بازگشایی مدارس در همه مقاطع تحصیلی از امروزبراساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی در سراسر کشور از امروز به مدت یک ماه به صورت داوطلبانه با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی باز می‌شوند.

به گزارش خبرداغ به نقل از شبکه خبر مسئولان وزارت اموزش و پرورش اعلام کردند کادر اجرایی مدرسه و دبیران هفته اول را باید در مدارس حضور داشته باشند و به فراخور نیاز و مراجعه دانش‌آموزان، حضورشان، تداوم پیدا خواهد کرد. البته فرهنگیان و دانش‌آموزان دارای بیماری زمینه‌ای نباید به مدرسه مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران هم تاکید کرد بازگشایی مدارس به خاطر تجدید دیدار با همکلاسی‌ها نیست و صرفا به خاطر رفع اشکال است.

فولادوند افزود فقط دانش‌آموزانی که از آموزش مجازی در دو، سه ماه گذشته استفاده نکردند یا دانش‌آموزانی که نکات درسی مبهمی دارند و برای رفع اشکال به مدرسه و دبیر مربوط مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: