کد خبر: ۹۰۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
تعداد بازدید: ۴۶۰
شرکت لعاب ایران از شرکت‌های تابعه شستا، ۳ محصول از خانواده لعاب با عناوین وتروزا، شوگر و گرانیلیا را بومی سازی و تولید کرد.

۳ محصول وارداتی دیگر نیز بومی‌سازی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، نادر رضایی‌منش مدیرعامل لعاب‌ایران با اشاره به توان و تخصص پرسنل این شرکت گفت: مهندسان این کارخانه موفق شدند با توجه به وجود مواد ‌اولیه محصولات وارداتی وتروزا، شوگر و گرانیلیا در معادن کشورمان، شیوه ساخت این محصولات را پیدا و تولید انبوه کنند.
او با بیان این که محصولات وتروزا، شوگر و گرانیلیا برای بالا بردن مقاومت و تزیین کاشی و سرامیک استفاده می‌شود، افزود: سالانه حدود ۳ هزار تُن نیاز کاشی و سرامیک کشور از کشور‌هایی مانند چین و ایتالیا وارد می‌شود و اکنون با تولید سالانه حدود ۵۰۰ تُن از این سه محصول در کارخانه لعاب زرقان می‌توانیم بخشی از نیاز کشور را تامین کنیم.
رضایی منش با اشاره به این که خط تولید این محصولات نیز توسط مهندسان و متخصصان در کارخانه لعاب ایران بومی‌سازی و راه اندازی شده است، گفت: در شش ماهه نخست امسال ۲۷۰ تُن از این سه محصول را تولید و روانه بازار کردیم که بیش از ۴۵۰ هزار یورو صرفه جویی ارزی داشته است.
وی افزود: در این کارخانه سالانه ۱۱ هزار تُن انواع لعاب و بیش از ۳۰۰ تُن رنگ تولید می‌شود که ضمن تامین نیاز داخلی به خارج از کشور هم صادرات داریم.
رضایی منش اظهارداشت: در شش ماهه نخست امسال ۴ هزار و ۱۹۶ تُن تولید داشتیم که نسبت به پارسال رشد ۶۷ درصدی را نشان می‌دهد.
مدیر عامل‌ کارخانه لعاب ایران ادامه داد: همچنین میزان فروش در این بازه زمانی به ۵۰ میلیارد تومان رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۸۶ درصدی را نشان می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: