کد خبر: ۹۰۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۳۳۵
شتاب دهنده دانش بنیان صدر فردا از ابتدای سال جاری ۵ طرح نوآورانه که از این شتاب دهنده خدمات شتابدهی دریافت کرده بودند را وارد مرحله جذب سرمایه کرده است و عملیات تجاری سازی آن ها توسط این شتاب دهنده در دست اقدام است.

اقدامات عملیات تجاری سازی ۵ طرح مستقربه گزارش خبرداغ به نقل از  شستا ، این شتاب دهنده تخصصی حوزه معدن، صنایع معدنی و مواد پیشرفته از ابتدای سال جاری در ۸ ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه سال ۱۴۰۰ موفق شده است، پس از ارائه خدمات شتابدهی به ۵ طرح نوآورانه در این حوزه تخصصی، آن ها را وارد مرحله جذب سرمایه کند و عملیات تجاری سازی این طرح های نوآورانه را آغاز کند.

بنابر این گزارش ۵ طرح نوآورانه از ابتدای سال جاری توسط شتاب دهنده دانش بنیان صدر فردا وارد مرحله جذب سرمایه و تجاری سازی شدند، طرح های (تولید آلیاژهای فلزی خاص با کارایی بالا، پردازش زغالسنگ و بهینه سازی ترکیب آن، بازسازی پره‌های توربین با بکارگیری روش ترمیم لیزری، تولید کربنات کلسیم با گرید دارویی و بازیافت ضایعات الکترونیکی) طرح هایی هستند که در ۸ ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه سال ۱۴۰۰ وارد مرحله جذب سرمایه و تجاری سازی شدند.

از ابتدای تاسیس شتاب دهنده دانش بنیان صدر فردا تا کنون بیش از ۵۰ طرح نوآورانه در زمینه معدن، صنایع معدنی و مواد پیشرفته به پرتال های این شتاب دهنده ارسال شده اند که ۴۷ طرح در کمیته ارزیابی شتاب دهنده مورد بررسی قرار گرفتند و ۱۷ تیم دانش بنیان وارد این شتاب دهنده شدند که هم اکنون ۵ طرح دانش بنیان مذکور وارد مرحله جذب سرمایه و تجاری سازی شده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: