کد خبر: ۹۰۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۲۱۰
نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد خواست تا ضمن توقف فشار بر مجموعه‌های داخلی، نسبت به ساماندهی دقیق پلتفرم‌های داخلی رمزارز اقدام کند.

بانک مرکزی و وزارت اقتصاد پلتفرم‌های داخلی رمزارز را ساماندهی کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، حسین محمدصالحی نماینده مردم فریدن، فریدون شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان طی تذکر شفاهی در صحن مجلس اظهار داشت: شرکت‌های دانش بنیان و خلاق داخل کشور مدت‌هاست که در حوزه رمزارز توانسته‌اند پلتفرم‌های داخلی را برای تبادل ارزهای دیجیتال فراهم آورند، با اینحال برخی مدیران ناکارآمد و کم اطلاع از واقعیات روز جهان به ویژه در حوزه اقتصاد دیجیتال در تلاش هستند تجربه تلخ بورس را برای مردم به ویژه جوانان فعال در حوزه رمزارز را تکرار کنند و با محدودسازی و مسدود کردن درگاه‌های پرداخت پلتفرم‌های داخلی رمزارز آنها را به سمت پلتفرم‌های خارجی سوق دهند.

وی افزود: چرا برخی در وزارت اقتصاد و بانک مرکزی ترجیح می دهند کاربران ایرانی، پولهای خود را در صرافی ها و سایت های نامعتبر خارجی ارز دیجیتال نگهداری کنند اما نسبت به ساماندهی و اعتبارسنجی سایت های داخلی بی‌توجهند؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد خواست تا ضمن توقف فشار بر مجموعه‌های داخلی، نسبت به ساماندهی دقیق پلتفرم‌های داخلی رمزارز اقدام کند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: