کد خبر: ۹۰۵۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۲۱۸
نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس گفت: جناب آقای رئیس‌جمهور جامعه درایت دولت شما را در مهار ویروس کرونا دید و ستود مشتاقانه منتظر درایت حضرتعالی و تیم اقتصادی شما برای مهار ویروس‌های همه‌گیر و آزاردهنده سقوط ارزش پول و بی‌ثباتی اقتصادی است و قطعا در مجلس یار و همراه شما خواهد بود. جامعه منتظر درایت رئیس‌جمهور برای مهار سقوط ارزش پول و بی‌ثباتی اقتصادی است

جامعه منتظر درایت رئیس‌جمهور برای مهار سقوط ارزش پول و بی‌ثباتی اقتصادی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، حسین حق‌وردی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 24 آذر) گفت: همانطور که پیش از این یادآور شدم پایایی نظام شکوهمند اسلامی ما به پویای آن بستگی دارد و پویای آن نیز منوط به تحقق سریع آرمان‌های نظام است. که از جمله این آرمان‌ها، آرمان شیرین خدمتگزاری است.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس اظهار داشت: هر چند نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه خدمتگزاری کارنامه درخشانی دارد و امام راحل با توجه به قداست امر خدمتگزاری بود که فرمودند به من خدمتگزار بگویید بهتر است تا اینکه بگویید رهبر.

وی افزود: حجم انبوه خدمات ارائه شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی قطعاً قابل تحسین است اما باید گفت که هنوز نتوانسته‌ایم انتظارات به حق مردم را در عرصه این آرمان به صورت مطلوب برآورده سازیم.

حق‌وردی خاطرنشان کرد:‌وفاداری جانانه مردم به اصل نظام و عشق و علاقه کم‌نظیر به رهبران عالی آن و اعتماد به استراتژی‌های ظلم‌ستیزانه و مظلوم‌ یاورانه آن موجب شده است که نارضایتی از عملکرد نظام اداری معیوب سنگین، فرسوده و خسته قابلیت توجیه داشته باشد اما اگر به تداوم و پایایی این نظام الهی می‌اندیشیم باید زمینه کسب رضایتمندی مردم از عملکرد نظام اداری کشور را فراهم آوریم.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس اظهار داشت: امروزه از جمله مهمترین مصادیق مبارزه با استکبار کمک به کارآمد کردن سیستم اداری مملکت است چرا که تمام سعی و تلاش دشمن در زمان کنونی القاء این نکته است که نظام برآمده از تفکر دینی عملاً نمی‌تواند الگویی قابل قبول در اداره جامعه باشد.لذا نباید با عملکرد ضعیف خود عملا به تحقق دشمن کمک کنیم و این باور را در جامعه دامن بزنیم یا نمی‌خواهیم یا نمی‌توانیم زمینه حل مشکلات مردم را فراهم کنیم.

وی افزود: یکی از دلایل عدم تحقق کامل آرمان خدمتگزاری نقص و ناکارآمدی نظام اداری ما است مادامی که نتوانیم این نقص و ناکارآمدی رفع و ساختار اداری را اصلاح کنیم نارضایتی گسترده از عملکرد آن ادامه خواهد داشت.

حق‌وردی خاطرنشان کرد: امروز از ضروری‌ترین اولویت‌ها دگرگونی و اصلاح ساختار ا داری مملکت است که دولت آقای رئیسی باید به آن اهتمام داشته باشد موفقیت دولت آقای رئیسی در مهار ویروس کرونا در 100 روز اول فعالیت خود ستودنی است اما جناب آقای رئیس‌جمهور و هیأت دولت ویروس‌های خطرناک دیگری که کم اثرتر از ویروس کرونا نیستند به اعتماد عمومی مردم ضربه می‌زنند وجود دارد.می‌دانم فراموش نشده‌اند اما هنوز انتظار بی‌صبرانه مردم برای دیدن نتیجه اقدامات دولت در مهار آن ویروس‌ها کما کان به قوت خود باقیست.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس اظهار داشت:‌ ویروس مخرب سقوط ارزش دارایی‌های مردم از جمله این ویروس‌ها است همچنین ویروس مهلک گرانی که به خصوص زندگی اقشار آسیب‌پذیر از کارگران و کارمندان گرفته تا فرهنگیان منتظر رتبه‌بندی و بازنشستگان و مستمری‌بگیران را به شدت متزلزل کرده است. در این میان حکایت کارگران فصلی و ساختمانی بدون بیمه شنیدنی است که چگونه بدون کار و درآمد و بیمه زندگی می‌گذرانند.

وی افزود: جناب آقای رئیس‌جمهور جامعه درایت دولت شما را در مهار ویروس کرونا دید و ستود مشتاقانه منتظر درایت حضرتعالی و تیم اقتصادی شما برای مهار ویروس‌های همه‌گیر و آزاردهنده سقوط ارزش پول و بی‌ثباتی اقتصادی است و قطعا در مجلس یار و همراه شما خواهد بود.

حق‌وردی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسؤولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: