کد خبر: ۹۰۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۳۹۰
عضو کمیسیون آموزش گفت: مجلس یازدهم جلسات طولانی و نشست‌های مستمری برای بررسی لایحه رتبه بندی معلمان داشته و نباید اینگونه تلقی شود که این موضوع 2 روزه بررسی شده است.

مجلس یازدهم برای بررسی لایحه رتبه بندی معلمان جلسات متعددی برگزار کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، محمد وحیدی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 24 آذر) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در تذکری به نماینده دولت در صحن علنی مجلس اظهار داشت: کسانی به عنوان نمایندگان دولت در جلسات بررسی طرح‌ها و لوایح شرکت می‌کنند نباید قوه عاقله مجلس را در بررسی‌ها زیر سوال ببرند. برادر بزرگواری که به عنوان نماینده دولت در صحن حاضر شدند طوری صحبت کردند که گویی ما این طرح را دو روزه بررسی کرده و به اینجا رسانده‌ایم.

وی افزود: اگر می‌بینیم لایحه رتبه بندی معلمان شیر بی یال و دم و اشکم شده نتیجه پیشنهادات مکرر شما بوده که نگذاشتید لایحه به درستی اجرا شود نه اینکه مجلس را زیر سوال ببرید و لذا از رئیس مجلس انتظار داریم به این افراد تذکر دهند، افرادی که 10 روز است که از دانشگاه به دولت با یک عنوان مدیریتی مهم تشریف فرما شده و می‌گویند که در مجلس اینگونه رفتار می‌شود. بدنه و جامعه فرهنگیان خود قضاوت کند که این چه صحبت‌هایی است که در مجلس می‌شود و خواهشمندم این بزرگواران شأن و جایگاه خود را بدانند.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر وحیدی گفت: من در صحبت‌های قبلی به صحبت‌های ایشان اعتراض داشتم، اما انصافا آقای عرب اسدی در مدیران پیشکسوت بوده و از دانشگاه به اینجا نیامده است.

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: