کد خبر: ۹۰۵۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
تعداد بازدید: ۲۵۳
مدیرکل گمرک شهید باهنر بندرعباس خبر برگشت خوردن محموله ۲۰ تنی کیوی از کشور امارات را تکذیب کرد.

تکذیب برگشت خوردن محموله ۲۰تنی کیوی از اماراتبه گزارش خبرداغ به نقل از صداوسیما: مدیرکل گمرک شهید باهنر بندرعباس خبر برگشت خوردن محموله ۲۰ تنی کیوی از کشور امارات را تکذیب کرد.

حسین سعیدی در خصوص واقعیت ماجرای برگشت محموله ۲۰ تنی کیوی گفت: خبر منتشر شده در برخی خبرگزاری‌ها مبنی بر برگشت این محموله کیوی از امارات صحیح نیست و اصلاً این محموله به امارات صادر نشده است.

وی افزود: در روز‌های قبل محموله ۲۰ تنی کیوی به گمرک شهید باهنر بندرعباس وارد شد که بعلت نداشتن مجوز قرنطینه، گمرک از صادرات آن جلوگیری کرد و محموله را به مبدا بازگشت داد.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان هم داشتن مجوز گواهی بهداشت گیاهی را مجوز لازم برای صادرات میوه به خارج عنوان کرد و گفت: در بازدیدی که از این محموله انجام شد به علت مشاهده آفت در محصول، از دادن گواهی بهداشت گیاهی و در نتیجه از صادرات محصول جلوگیری شد.

به گفته عبدالرضا اشرف منصوری، این محموله از استان‌های شمالی برای صادرات به گمرک شهید باهنر بندرعباس ارسال شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: