کد خبر: ۹۰۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۳۱۴
اتحادیه جهانی کشتی در سایت رسمی خود اسم سه کشتی گیر در کشتی آزاد، فرنگی و زنان را بعنوان بهترین کشتی گیران در سال 2021 میلادی از لحاظ عملکرد اعلام کرد.

درخشش کشتی گیران ایران در جهان همچنان ادامه دارد/ محمدرضا گرایی و امیرحسین زارع بهترین کشتی گیران سال 2021به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، طبق گزارش اتحادیه جهانی محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای المپیک و جهان در وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی و امیرحسین زارع دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان در وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد بهترین عملکرد را در میان کشتی گیران تمامی کشورهای دنیا در سال 2021 داشته اند و برنده جایزه ی این عنوان شده اند و این نشان دهنده جهش و پیشرفت کشتی ایران در میادین جهانی است.

اتحادیه جهانی کشتی در مورد محمدرضا گرایی و امیرحسین زارع گفته است: گرایی بدون داشتن مدال جهانی یا المپیک در کارنامه ی خود وارد سال 2021 شد، این کشتی گیر 25 ساله که به "مرد یخی" معروف است، تمام معادلات را بهم زد و با کسب مدال طلای المپیک توکیو و جهانی نروژ سال 2021 را به پایان رساند.

همچنین زارع در سن 20 سالگی، سال بسیار پرباری را پشت سرگذاشت، وی یک مدال برنز در المپیک توکیو را بدست آورد و توانست از سد کشتی گیران مطرحی همچون طاها آکگول و گنو پتریاشویلی که سابقه مدال طلای المپیک و جهان را دارند گذر کند و عنوان قهرمانی جهانی را از آن خود کند.

البته اتحادیه جهانی لقبی را به امیرحسین زارع نداده است اما این کشتی گیر با حرکتی پس از قهرمانی رقابت های جهانی نروژ انجام داد، لقب پادشاه سنگین وزن را برای خود انتخاب کرده است.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: