کد خبر: ۹۰۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
تعداد بازدید: ۳۳۱
دارنده مدال طلا امیدهای جهان درباره چرخه انتخابی کشتی فرنگی و انتخاب کشتی‌گیران زیر نظر محمد بنا با ایلنا صحبت کرد.

امین میرزازاده: مطمئنا آقای بنا بهترین نفرات را راهی مسابقات آسیایی و جهانی خواهند کرد/ چرخه ی انتخابی کشتی فرنگی حق را به حق دار می رساند!به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امین میرزازاده ملی پوش وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان که موفق به کسب مدال طلای رقابت های زیر 23 سال جهان شد درباره چرخه انتخابی از سوی فدراسیون کشتی بیان کرد: با اجرای چرخه ی انتخابی عضو تیم ملی کشتی در المپیک توکیو شدم و پس از آن نیز قرار بود که در رقابت های جهانی شرکت کنم که به علت ابتلا به ویروس کرونا نتوانستم در این مسابقات حضور یابم و قرار شد در مسابقات امیدهای جهان به میدان بروم.

 

او ادامه داد: تیم ما در این مسابقات صاحب مدال طلا نشده بود و من نیز پیش از مسابقات فینال پایم آسیب دید و بسیار ورم کرده بود که حتی کفش کشتی به پایم نمی رفت اما، به هر ترتیبی بود با کمک کادر فنی و از جمله سینا طالبوند مربی تیم مهیای حضور در دیدار فینال شدم و طوری که کشتی گیر ارمنستانی متوجه مصدومیتم نشود با دردی که تحمل می کردم کشتی را مدیریت کرده و به مدال طلا رسیدم.

 

میرزازاده تصریح کرد: ما ایرانی ها به غیرت معروف هستیم و کشتی گیران ایرانی نیز همه با غیرت و جسارت به مصاف حریفان خود می روند. ما سرباز وطنیم و تا آخرین نفس می جنگیم و چون تیم ما در این مسابقات مدال طلا کسب نکرده بود، به دنبال کسب مدال طلا و اهتزاز پرچم مقدس کشور و همچنین طنین انداز شدن سرود ایران عزیز در سالن مسابقات بودم.

او در مورد آسیب دیدگی پایش گفت: آسیب دیدگی به حدی بود که نتوانستم در رقابت های لیگ شرکت کنم، بالتبع از منفعت مالی آن هم برخوردار نشدم و الان دوره فیزیوتراپی و ریکاوری را انجام می دهم تا ان شاءالله با قدرت به میدان باز گردم.

 

قهرمان کشتی فرنگی در مورد چرخه ی انتخابی تیم ملی در سال جدید گفت: از آقای بنا ممنونم که به مدال آوران طلای امیدهای جهان نیز سهمیه حضور در مرحله نهایی انتخابی را داد. به نظر من چرخه ی بسیار خوبی تدارک دیده شد و وقتی که در این چرخه به اعضای تیم های جوانان و امید و مدال آوران نظامیان جهان اجازه حضور مستقیم در جام تختی داده می شود، نشان می دهد که آقای بنا به دنبال کشف استعدادهای جوان و ایجاد انگیزه به آن ها و تلنگری به کشتی گیران مطرح است که این رقابت خودش باعث سازندگی و رقابتی سالم  می شود.

میرزازده در آخر بیان کرد: بهرحال آنطور که من از آقای بنا شناخت دارم ، ایشان تمامی کشتی ها را رصد می کند و تمام کشتی گیران را زیرنظر دارد و فکر می کنم که بهترین نفرات را راهی رقابت های بازی های آسیایی و جهانی سال آینده خواهد کرد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: