کد خبر: ۹۰۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
تعداد بازدید: ۳۸۲
ملی‌پوش وزن65 کیلوگرم کشتی آزاد درباره چرخه انتخابی کشتی و کسب مدال طلا نظامیان جهان صحبت کرد.

قیاسی: هر کشتی‌گیری که به دنبال حقش است باید در چرخه انتخابی بجنگد / حمایت در حد تبریک تلفنی هیئت های کشتی بودهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مرتضی قیاسی نماینده وزن 65 کیلوگیرم در المپیک2020 توکیو که چند روز گذشته مدال طلای مسابقات کشتی آزاد نظامیان جهان را کسب کرد گفت: بعد از مسابقات المپیک یک مدت استراحت کردم و با نظر کادر فنی تایم کوتاهی از تمرینات دور شدم، من سرباز ارتش هستم و مدتی پیش با من تماس گرفتند از فدراسیون کشتی و گفتند برای مسابقات جهانی باید آماده باشید تا کشتی بگیری و سه ال 4 دوره در اردو حاظر شدم و خداراشکر مسابقات را به خوبی پشت سرگذاشتم و کشتی سختی را با کشتی‌گیر روس داشتم که به لطف خدا پیروز شدم و توانستم به عنوان قهرمانی مسابقات نظامیان جهان دست پیدا کنم.

قیاسی درخصوص سطح مسابقات گفت: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و جمعی از کشتی‌گیران مطرح حضور داشتند که با آمادگی 50الی 60 درصد توانستم مدال طلا بگیرم. برای مسابقات لیگ خودم را آماده می‌کنم و بعد رقابت‌های قهرمانی کشور و امیدوار م بتوانم قهرمانی را تکرار کنم.

قهرمان کشتی آزاد کشورمان درخصوص شرایط لیگ افزود: شرایط خوبی است من با تیم آمل قرار داد بسته‌ام و تقریبا کشتی‌گیران همه درگیر لیگ هستند و شور و هیجان به جامعه کشتی بازگشته که این اتفاق مثبتی است که نتیجه زحمات کشتی گیران و حمایت‌های دکتر دبیر رئیس محترم فدراسیون کشتی دیده می‌شود امیدوارم جامعه هر روز بیشتر از پیش به ورزش روی بیاورد و حمایت ها و اسپانسرهای بیشتری از  کشتی که  ورزش اول کشورمان به لحاظ مدال آوری است حمایت کنند.

ملی پوش کشتی آزاد در واکنش به تصویب چرخه انتخابی از سوی فدراسون اینگونه واکنش نشان داد: کسانی که مدال المپیک و جهانی را دارد معاف هستند ولی تمام کشتی گیران باید وارد این چرخه بشوند و از شهرستان، استان و کشور وارد شوند و کسی که نفر اول کشور شود باید برای مسابقات آسیایی کشتی بگیرد و کسی که طلای آسیایی را کسب کند در مرحله آخر وارد می‌شود که اگر دوم و سوم شود جام تختی کشتی می‌گیرد. فکر می‌کنم به همه فرصت داده‌اند و کسی که بخواهد حقش را بگیرد باید وارد میدان شود تا برای مسابقات سال آینده انتخاب شود.

قیاسی درخصوص حمایت ها پس از کسب قهرمانی نظامیان جهان افزود: هیچگونه حمایت مالی صورت نگرفته و فقط در حد یک تماس هیئت کشتی ها با من داشتند و تبریک گفتند و خبری نشده.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: