کد خبر: ۹۰۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
تعداد بازدید: ۲۶۳
سود خالص شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی ۴۷ درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش یافت.

گزارش عملکرد ۸ ماهه منتهی به آبان ماه ۱۴۰۰به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی؛ شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی در ۸ ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه سال ۱۴۰۰ موفق به افزایش ۴۷ درصدی در شاخص سود خالص نسبت به دوره مشابه سال قبل شد و از فروش محصولات خود ۱،۳۳۹،۱۷۲ میلیون ریال درآمد کسب کرد که ۹۸ درصد از بودجه ۸ ماهه سال ۱۴۰۰ پوشش داده شده است.

صادرات شرکت در این دوره با رشد ۶۸ درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل، مبلغ ۵۸۹،۷۸۲ میلیون ریال است ، که ۱۰۳ درصد از بودجه ۸ ماهه سال ۱۴۰۰ را پوشش داده است.

تولید محصولات با توجه به استفاده حداکثری ظرفیت خطوط تولید با پوشش ۹۵ درصد بودجه ۸ ماهه سال جاری به بیش از ۲،۴۵۲،۷۹۱ متر مربع رسیده است.

فروش محصولات شرکت طی عملکرد ۸ ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ نیز با پوشش ۹۴ درصد بودجه ۸ ماهه سال ۱۴۰۰ به مقدار ۲،۴۲۳،۴۳۲ متر مربع رسیده است.

رهبر کبیر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۰ را سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کردند و تاکید کردند: شعار انقلابی جهش تولید امسال باید با حمایت همه‌جانبه و رفع موانع کاملا محقق شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: