کد خبر: ۹۰۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۷
مرد جوان که در حین مستی مرتکب قتل شده است اتهام قتل را پذیرفت و جزئیات را توضیح داد.

اعتراف مرد جوان به ارتکاب قتل در مستیبه گزارش خبرداغ به نقل از شرق: مردی که در حین مستی مرتکب قتل شده است اتهام قتل را پذیرفت و جزئیات را توضیح داد.به گزارش خبرنگار ما تیر سال ۹۹ وقوع درگیری خونین در پارکی در پاکدشت به مأموران پلیس اعلام شد. در آن درگیری عابری پیاده به نام بابک که از ناحیه سینه زخمی شده بود، به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد به‌خاطر شدت جراحات جان سپرد. شواهد نشان می‌داد بابک در حال عبور از پارک بود که بی‌دلیل با پسری به نام آرش درگیر شد و از پا درآمد.

مأموران پلیس به ردیابی آرش پرداختند و او را بازداشت کردند. این جوان به قتل در حال مستی اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم پرداخت. او در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در جلسه دادگاه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند.

وقتی آرش روبه‌روی قضات ایستاد گفت: آن روز با دوستانم در پارک نشسته بودیم و مشروب می‌خوردیم. من حال عادی نداشتم که با یکی از دوستانم درگیر شدم و به او فحش دادم. درگیری میان ما ادامه داشت و من و دوستم به یکدیگر فحش می‌دادیم.

همان‌موقع بابک در حال عبور از پارک بود. او نمی‌دانست من با دوستم درگیر هستم. او به من اعتراض کرد، چون گمان می‌کرد به او فحاشی می‌کنم. ما سر همین موضوع با هم درگیر شدیم. من که حال طبیعی نداشتم گاز اشک‌آوری را که در جیب داشتم بیرون آوردم و به‌ صورت بابک پاشیدم. سپس چند ضربه چاقو به او زدم. من حتی به‌خاطر ندارم چند ضربه به او زدم‌ اما وقتی پزشکی قانونی جای هفت بریدگی روی بدن او را اعلام کرد شوکه شدم.

متهم درحالی‌که سرش را پایین انداخته بود گفت: باور کنید من اصلا بابک را نمی‌شناختم و خصومتی به او نداشتم. وقتی به من اعتراض کرد، کنترلم را از دست دادم و به سمتش حمله‌ور شدم. من از قتل او پشیمان هستم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: