کد خبر: ۹۰۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱
تعداد بازدید: ۳۵۵
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: دو نوجوان ۱۶ و ۱۷ ساله که با هم رفیق و دوست بودند به علل نامعلومی با یکدیگر درگیر شدند.

نزاع ۲ نوجوان در همدان منجر به قتل شدبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: دو نوجوان ۱۶ و ۱۷ ساله که با هم رفیق و دوست بودند به علل نامعلومی با یکدیگر درگیر شدند.

سرهنگ هادی نجفی، ادامه داد: قاتل با وارد کردن چند ضربه چاقو دوست خود را زخمی کرد که نوجوان مجروح به فوریت به بیمارستان منتقل شد اما به علت شدت جراحات خونریزی از جمله برخورد چاقو به ناحیه حساس بدن جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: قاتل که پس از درگیری با این باور که دوستش زخمی شده است، بدون اطلاع از مرگ وی راهی خانه شد اما عوامل کلانتری شهر جورقان متهم را شناسایی، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پرونده متهم برای بررسی علل و عوامل بروز این قتل در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفته و جسد مقتول نیز تحویل پزشکی قانونی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: