کد خبر: ۹۰۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
تعداد بازدید: ۳۰۳
فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: قاتلی که خواهر و خواهر زاده خود را در شهرستان سروستان به قتل رسانده و متواری شده بود، توسط پلیس فسا شناسایی و دستگیر شد.

قاتل خواهر و خواهرزاده به دام پلیس افتادبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: قاتلی که خواهر و خواهر زاده خود را در شهرستان سروستان به قتل رسانده و متواری شده بود، توسط پلیس فسا شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد هاشم قسام روز شنبه اظهار داشت : یازدهم آبان ماه سال جاری در پی اعلام قتل و پیدایش اجساد مادر ۴۵ و دختر ۲۰ ساله اش در شهرستان سروستان، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل متواری آغاز شد.

وی ادامه داد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فسا از تردد عامل قتل در این شهرستان مطلع و دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: پس از انجام اقدامات تخصصی و تعامل با دادستان شهرستان، ماموران انتظامی موفق شدند متهم را در شهرستان فسا دستگیر و یک قبضه اسلحه گرم بکار گرفته شده در قتل را کشف کنند.

سرهنگ قسام گفت: قاتل ۲۹ ساله انگیزه خود از ارتکاب قتل را اختلاف خانوادگی با مقتولان عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا تأکید کرد: پیگیری مسائل و مشکلات خانوادگی از طریق مراکز مشاوره معتبر و یا سایر مراجع قانونی، از بروز چنین اتفاقات دردناکی پیشگیری خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: