کد خبر: ۹۰۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
تعداد بازدید: ۴۱۹
مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت کارخانجات پارس الکتریک برگزار شد.

پارس الکتریک دوباره جان گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی هلدینگ صنایع عمومی تامین، مراسم تودیع و تقدیر از آقای وحیدی‌فر مدیرعامل سابق شرکت کارخانجات پارس الکتریک، با حضور کورش نجفی پاشاکی مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین، علیرضا چناری عضو هیات مدیره هلدینگ، معاونین و مدیران هلدینگ و اعضا هیات مدیره شرکت پارس‌الکتریک در هلدینگ صنایع عمومی تامین برگزار گردید.
کورش نجفی با اشاره به اینکه شرکت کارخانجات پارس الکتریک به عنوان یک برند ملی و قدیمی، از سال 1341 تا کنون در صنعت لوازم خانگی حضور فعال داشته افزود: با توجه به تحریم ها و دستور مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از لوازم خانگی ایرانی، اکنون بهترین فرصت برای ارتقای داخلی سازی و توسعه این برند داخلی است.
مدیرعامل صنایع عمومی تامین با تاکید بر توسعه پژوهش‌ها و ارتقای کمی و کیفی محصولات شرکت پارس الکتریک گفت: باید با کمک مدیران متخصص و متعهد و افزایش کمیت و کیفیت سبد محصولات ، این برند ملی را احیا و تبدیل به یکی از پیشتازان بازار لوازم خانگی کشور کنیم.
وی افزود: باید تلاش کنیم با برنامه‌ریزی صحیح و مدون و ایجاد تنوع محصولات، همه نیازهای جامعه پوشش دهیم، علاوه بر تامین نیاز کشور، به دنبال بازارهای صادراتی باشیم.
در پایان کوروش نجفی، ضمن تقدیر از تلاش و کوشش وحیدی فر در دوره مدیریت خود در شرکت پارس‌الکتریک، حسن کمالو را به عنوان سرپرست شرکت کارخانجات پارس الکتریک منصوب کرد.
در این جلسه همچنین با پایان یافتنن حضور اقای الله بداشتی در شرکت از خدمات ایشان در طول حضور در هیات مدیره شرکت قدردانی بعمل آمد.
گفتنی است؛ وحیدی فر از مهرماه ۱۳۹۷ مدیریت شرکت کارخانجات پارس الکتریک را بر عهده داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: