کد خبر: ۹۰۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
تعداد بازدید: ۲۷۱
وزیر صمت گفت: بررسی قیمت گذاری خودروها به ستاد تنظیم بازار سپرده شده و این ستاد درباره این موضوع تصمیم گیری خواهد کرد.

مسئول جدید قیمت‌گذاری خودروها مشخص شدبه گزارش خبرداغ ، سید رضا فاطمی امین با تاکید بر حمایت همه جانبه دولت از صنایع خودروسازی کشور اظهار کرد: سودآوری این صنعت برای دولت سیزدهم اولویت ویژه‌ای دارد و ما با تمام توان این هدف را پیگیری می‌کنیم.

وزیر صمت گفت: یکی از اهداف اصلی که این وزارتخانه با همکاری دیگر دستگاه‌ها و اهتمام خودروسازان کشور پیگیری می‌کند، افزایش تیراژ و تولید خودرو است.

وی با اشاره به اخباری که درباره تعیین قیمت خودروها در روزهای اخیر منتشر شده است، افزود: بررسی قیمت گذاری خودروها به ستاد تنظیم بازار سپرده شده و این ستاد درباره این موضوع تصمیم گیری خواهد کرد.

صداوسیما

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبی محمدی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
0
0
سلام من شهریور ۹۹ یک ماشین تیبا ثبت نام کردم آذر ۱۴۰۰ باید تکمیل وج کنم با سود ۶درصد با این همه گرانی ها کارخانه اگه دوباره افزایش بخوره چکار کنم از کجا بیارم به خدا بیکار هستم تو خرج خونه و کرایه موندم اگه انصراف هم بدم با پول خودم دیگه نمیتونم یک موتور هم بخرم خواهشن تا دی ماه افزایش قیمت نداشته باشید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: