کد خبر: ۹۰۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۱۰۳۴
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب یک ماده از لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان، عناوین 5 گانه «رتبه‌بندی معلمان» را تعیین کردند.

مجلس عناوین 5 گانه «رتبه‌بندی معلمان» را تعیین کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز و در ادامه بررسی لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان، با تصویب ماده 3 این لایحه، عناوین پنجگانه رتبه‌بندی معلمان را تعیین کردند.

بر اساس این ماده که با 117 رأی موافق، 86 رأی مخالف و 11 رأی ممتنع از مجموع 233 نماینده حاضر در صحن به تصویب رسید، عناوین رتبه‌بندی معلمان به این شرح تعیین می‌شود؛

«معلمان براساس شایستگی‌های عمومی، تخصصی و حرفه ای، تجربیات و عملکرد رقابتی خود در رتبه های پنج گانه به ترتیب آموزش معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم قرار می‌گیرند. شرایط جذب، ارتقاء، توقف و تنزل رتبه در آیین‌نام رتبه‌بندی و ارتقاء معلمان تعیین می‌شود».

بیشتر بخوانید: 

قالیباف: اضافه کردن گروه‌های دیگر به لایحه رتبه بندی معلمان امکان پذیر نیست

همچنین بر اساس تبصره این ماده «وزارت آموزش و پرورش مکلف است ظرف یک ماه پس از ابلاغ این قانون، آیین‌نامه رتبه‌بندی و ارتقاء معلمان را بر اساس مفاد این قانون تعیین و به تصویب هیأت وزیران برساند».

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: