کد خبر: ۹۰۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
تعداد بازدید: ۴۲۴
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش واکسیناسیون تمام دانش آموزان، معلمان و کادر اداری را تنها راه کار موثر برای بازگشایی مدارس عنوان کرد

واکسیناسیون تنها راه کار موثر برای بازگشایی مدارس در کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از تسریع واکسیناسیون عموم مردم جامعه در جزیره کیش خبر داد و گفت: طی گذشت بیش از یک سال تعطیلی مدارس؛ با تسریع واکسیناسیون تمام دانش آموزان، معلمان و کادر اداری در آینده نزدیک شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها خواهیم بود.

به گفته رضانیا برای بازگشایی مدارس باید دانش آموزان، معلمان و تمام کادر اداری آموزش و پرورش واکسن کرونا را دریافت کنند و خانواده‌های دانش آموزان نیز واکسینه شوند و با اهتمام ویژه به رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانیم به یک آرامش نسبی برسیم تا دچار بیماری نشویم.

وی افزود: تا کنون بیش از 58 درصد از دانش آموزان در کیش دز اول واکسن کووید 19 خود را دریافت کرده اند.

دکتررضانیا با تاکید بر این که برای مقابله و مهار کرونا نیاز به انسجام همکانی است، خاطرنشان کرد: واکسیناسیون تمام مردم جامعه از اولویت‌های مرکز توسعه سلامت کیش است.

وی در ادامه تصریح کرد: باید ضوابط بهداشتی با حساسیت بیشتر مورد توجه قرار گیرد چرا که علت افزایش مرگ و میرها بر اثر کرونا در پیک پنجم، عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بود.

گفتنی است تغذیه مناسب و جمعیت مولد سالم به عنوان پیش نیاز مهمی برای کاهش فقر و توسعه اقتصادی و اجتماعی محسوب می شود از این رو بهبود رژیم های غذایی خانواده و وضعیت تغذیه کودکان در سطح جهانی برای دستیابی به اهداف توسعه هزاره مربوط به ریشه کنی فقر شدید و گرسنگی و افزایش آن ضروری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: