کد خبر: ۸۹۹۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
تعداد بازدید: ۹۴۷
دکتر کورش پرویزیان، رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان رحلت علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت . متن پیام دکتر پرویزیان بدین شرح است :

به گزارش خبرداغ به نقل از وابط عمومی بانک سرمایه ،ارتحال جانگداز عالم ربانی، فقیه گرانقدر، عارف جلیل القدر و محقق بی نظیر علامه حسن زاده آملی در چند قدمی اربعین حسینی، موجب تالم و تاثر فراوان گردید.
آیت الله حسن زاده آملی به حق جزو دانشمندان بی بدیل جهان اسلام و از اشخاص برجسته درحوزه معارف اسلامی، فلسفه و عرفان بود. بدون شک فقدان این بزرگ مرد دانشمند ، فقیه و فیلسوف بی بدیل وگوهر ارزشمند، مصیبتی اندوه بار است.
این ضایعه بزرگ و اندوه بی پایان را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، علما و سایر ارادتمندان به این عالم بزرگوار، مراجع عظام، شاگردان و خاندان مکرم و بازماندگان ارجمندآن فقیه فقید تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند کریم و نعیم برای روح مطهر آن عارف مخلص، رحمت و مغفرت و برای آحاد غم دیدگان مکرم، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: