کد خبر: ۸۹۷۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
تعداد بازدید: ۳۱۸
سی و یکمین همایش بانکداری اسلامی با عنوان " بانکداری اسلامی با نگاهی به بیانیه گام دوم انقلاب "9 و10 " شهریورماه با حضور وزیراموراقتصادی و دارایی و رییس کل بانک مرکزی و مدیران ارشد نظام بانکی و صاحب نظران اقتصادی و و اندیشمندان حوزه و دانشگاه برگزار و به صورت برخط در فضای مجازی پخش شد.

حضور فعال و موثر بانک پارسیان در سی و یکمین همایش بانکداری اسلامیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان ، در این همایش آخرین دستاوردهای مطالعات و پژوهش ها در حوزه علوم بانکداری و مالی اسلامی در قالب سخنرانی، ارائه مقاله و میزگرد تخصصی ارائه شد.
«اصلاح قوانین بانکی؛ زمینه ها و ضرورت ها»، «حکمرانی بانکی؛ نقد و ارزیابی»، «مدل کسب وکار بانکی؛ ارزیابی و آسیب شناسی» و مانع‌زدائی و پشتیبانی ازتولید؛ نقش و مسئولیت نظام بانکی» محورهای اصلی این همایش بوده است.
در روز اول این همایش دکتر پرویزیان، مدیرعامل بانک در میزگرد تخصصی " اصلاح قوانین بانکی؛ زمینه ها و ضرورت ها" به ایراد سخنرانی پرداخت و نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در این خصوص مطرح و در روز دوم نیز دکتر فقیری، رییس مرکز نوآوری و بانکداری اسلامی، در پنل ارایه مقالات، مقاله خود تحت عنوان "لزوم تغییرمدل کسب وکار بانک ها " را ارایه کرد.
گفتنی است همایش سالیانه بانکداری اسلامی، در هفته بانکداری، مقارن با تصویب قانون عملیات بانکداری بدون ربا، طی سی سال گذشته برگزار شده و این همایش فرصت مناسبی برای بسط دانش بانکداری، تضارب افکار بین صاحب نظران و هم افزایی میان آنان است. مخاطبان اصلی این همایش، مدیران، کارشناسان ارشد نظام مالی و بانکی کشور و اندیشمندان حوزه و دانشگاه هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: