کد خبر: ۸۹۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
تعداد بازدید: ۳۸۳
عسگری گفت: سهمیه مرغ میادین و فروشگاه‌های بسته بندی از اوایل هفته آینده افزایش می‌یابد.

قیمت مصوب مرغ اعلام شدبه گزارش خبرداغ به تقل از باشگاه خبرنگاران: عسگری گفت: سهمیه مرغ میادین و فروشگاه‌های بسته بندی از اوایل هفته آینده افزایش می‌یابد.

حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در جلسه تنظیم بازار مرغ استان اظهار داشت: مبنای بازرسی و نظارت بر بازار مرغ قیمت مصوب آن یعنی ۲۴۹۰۰ است.

وی با اشاره به کاهش قیمت مرغ در چند روز اخیر از افزایش سهمیه مرغ میادین و فروشگاه‌های بسته بندی از اوایل هفته آینده خبر داد.

معاون اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر نظارت مستمر و دقیق دستگاه‌های نظارتی بر بازار افزود: برخورد با هر گونه بی نظمی و رفتار خارج از چهارچوب مصوب به صورت جدی دنبال گردد و با متخلفین برخورد شود.

عسگری در بخش دیگری از جلسه با تاکید بر سلامت مردم و رعایت اصول بهداشتی بیان کرد: سازمان دامپزشکی و سایر دستگاه‌های متولی دقت لازم را در این خصوص به عمل آورده تا سلامت مردم آسیبی نبیند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: