کد خبر: ۸۹۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰
تعداد بازدید: ۳۶۲
نماینده سازمان بهداشت جهانی در کشورمان از ارسال محموله جدید واکسن کرونا از طریق ساز و کار کووکس به ایران در آینده ای نزدیک، خبر داد.

محموله جدید واکسن کووکس در راه ایرانبه گزارش خبرداغ ، دکتر جعفر حسین، با بیان اینکه ایران تمام هزینه سهم کووکس را پرداخت کرده است، ضمن اشاره به نیاز تمام کشورها به واکسن و علل تاخیر در تحویل واکسن‌ها از سوی سازوکار کووکس به کشورمان، گفت: امیدواریم در سایر مذاکراتی که انجام می‌شود بتوانیم به زودی از کشورهای دیگر واکسن‌های اهدایی دیگر داشته باشیم، به عنوان مثال قرار است واکسن‌هایی از کره داشته باشیم و همینطور خریداری از کشورهای ثالث خواهیم داشت.

وی افزود: کووکس هم به زودی محوله‌های جدیدی به ایران ارسال خواهد کرد.

بنا بر اعلام کانال خبری وبدا، وی گفت: جمهوری اسلامی ایران در داخل کشور در حال تولید چندین واکسن است که ۲ عدد از آنها به مرحله استفاده رسیده است و ما به عنوان سازمان جهانی بهداشت به همراه وزارت بهداشت در صدد هستیم مدارک و مستندات این واکسن‌ها برای گرفتن مجوز مصرف اضطراری از سازمان بهداشت جهانی تکمیل شود.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: