کد خبر: ۸۹۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸
تعداد بازدید: ۵۶۶
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان می‌توانند مقابل گل‌گهر سیرجان در رقابت‌های جام حذفی به پیروزی دست پیدا کنند.

حاج‌محمد: استقلال از گل‌گهر تیم بهتری استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: مهدی‌ حاج‌محمد پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت: استقلال 2 بازی سخت در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی در پیش دارد اما فکر نمی‌کنم از این دو تیم شکست بخورد. موقعیت استقلال طوری است که روی دور پیروزی افتاده است و می‌تواند عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشد و بازهم روند پیروزی‌های خود را ادامه دهد.

او درباره مصاف تیم استقلال با گل‌گهر در نیمه نهایی جام حذفی گفت: به نظر من حق استقلال است که قهرمان جام حذفی باشد. تیم امیر قلعه‌نویی هم تیم خوبی است اما به نظر من استقلال به نسبت گل‌گهر تیم بهتری است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که استقلال چقدر برای قهرمانی در جام حذفی شانس دارد، گفت: به نظر من درصد شانس استقلال برای قهرمانی در جام حذفی، بیشتر از تیم‌های دیگر است. البته استقلال چند ایرادی تیمی دارد که اگر بتواند این‌ها را رفع کند،‌ می‌تواند عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد.

حاج محمد همچنین درباره مشکلات و چالش‌های مدیریتی در باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: این مشکلات همیشه بوده است. تیمی که مدیریت نداشته باشد، مشکلات زیادی خواهد داشت. بالاخره راس هر باشگاهی مدیریت است و ضعف در آنجا، در مراتب دیگر باشگاه تاثیر می‌گذارد. اگر مدیریت استقلال خوب باشد، این روی تیم و کادر فنی هم تاثیر می‌گذارد.

او در پایان درباره آینده تیم فوتبال استقلال گفت: اگر اینطور پیش برود، من آینده خوبی برای استقلال نمی‌بینم. اگر قرار باشد بازیکن و مربی همچنان استرس داشته باشند، نمی‌تواند نتیجه بگیرد. باید در تیم آرامش باشد. وقتی آرامش در تیم نباشد، کار درست پیش نمی‌رود. باید ضعف مدیریت در باشگاه از بین برود. همچنین مجیدی باید دستیارهای بهتری در تیم خود داشته باشد و هر تیمی که زحمت بکشد، نتیجه زحمت خود را خواهد دید و امیدوارم شرایط استقلال بهتر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: