کد خبر: ۸۹۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۹۵۴
به نظر می‌رسد دو بازیکن استقلال با سپاهان اصفهان به توافق اولیه رسیده‌اند و احتما اینکه از جمع آبی‌ها جدا شوند کم نیست.

دو استقلالی با سپاهان توافق کردند؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: رشید مظاهری و سیاوش یزدانی دو استقلالی هستند که گفته می‌شود با سپاهان اصفهان برای فصل آینده به توافق اولیه رسیدند. با جدایی پیام نیازمنداز سپاهان، از مدت‌ها قبل بحث حضور رشید در اصفهان مطرح شده بود و جالب اینکه سیاوش یزدانی هم سابقه حضور در سپاهان اصفهان را دارد.

البته تا این لحظه هیچ قرارداد رسمی روی کاغذ نیامده و هر چه هست در حد توافقات اولیه است که همین هم شاید تکذیب شود اما اگر به خاطر داشته باشید، بحث حضور رشید در سپاهان و حتی بحث جدایی سیاوش یزدانی از استقلال طی هفته‌های گذشته مطرح شده بود و حالا باید دید آیا باشگاه استقلال راضی به جدایی این دو نفر می‌شود و یا شرایط ادامه حضور آنها در استقلال را فراهم می‌کند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
0
0
خواهش می کنم این گمانه زنی ها را نکنید استقلال جام حذفی درپیش داره، بازیکنان استقلال برای هواداران بجنگیددعای خیر هواداران پشت سر تان
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: